E-shop mojBidfood.sk 2024
Ak by sme prirovnali e-shop k autu, tak nový model má výkonnejší motor, uvezie viac vecí a ľudí, naviac pohodlnejšie a bezpečnejšie k cieľu. Karosériu má podobnú, moderne zaguľatenú a väčšina ovládania zostala kvôli orientácii na pôvodnom mieste. Nový e-shop pozýva všetkých na predvádzacie jazdy, pokiaľ ten aktuálny pôjde do šrotu.
Rýchlosť a prehľadnosť
Po takmer dvadsiatich rokoch od spustenia prvého e-shopu prichádza nová verzia mojBidfood.sk, ktorá súčasnú verziu nahradí na prelome roka. V testovacej prevádzke je od septembra 2023. Zákazníci si chvália rýchlosť prihlasovania, našepkávač v hľadaní produktov a prehľadnejšie nástroje.
Väčšina funkcií a tlačidiel zostáva na pôvodnom mieste, takže sa zákazníci v novom e-shope bez problémov orientujú a nachádzajú mnohé vylepšenia. Napríklad tlačidlo košíka novo zobrazuje už vložené množstvo. Zákazník vloží do košíka napríklad päť kartónov filé. Keď na filé narazí znovu v zozname akčných produktov, medzi svojimi obľúbenými produktami alebo na stránke značky, všade sa mu pri filé ukáže, koľko ho má aktuálne v košíku.
Kategórie produktov
Oveľa lepšie je vyriešené zobrazenie kategórií produktov, kedy sa na obrazovku počítača zmestí spravidla celá hlavná kategória s dvoma úrovňami podkategórií. Cez kategórie produktov sa zákazníci dostanú rýchlo k cieľu na jeden posun myšou a jedno kliknutie.
V detaile kategórií sa oveľa jednoduchšie filtruje podľa značiek, akčných ponúk a veľa ďalších nových kategórií. Napríklad pri mäse podľa jeho úpravy.
Nový e-shop od 1.1.2024 a aplikácie mojBidfood.sk:
- E-shop mojBidfood.sk
 - Google Play – mojBidfood.sk (Android)
 - App Store – mojBidfood.sk (iOS)
 
Neváhajte, vyskúšajte!
Na prelome roka sa na adrese mojBidfood.sk objaví nový e-shop, čím bude činnosť aktuálneho e-shopu ukončená.
Spolu s webovou verziou e-shopu vznikajú verzie pre mobilné telefóny. Na Google Play a App Store sú už dostupné nové aplikácie pre zariadenia s operačnými systémami Android a iOS.
  Ako e-shop predbiehal dobu
Prvý katalóg tovaru, ktorý sa denne aktualizoval, bol spustený na jar 2004. Po niekoľkých mesiacoch bol doplnený košík a tým vznikol prvý jednoduchý B2B e-shop v oblasti gastronómie. Dobu predbehol minimálne o 7 rokov.
Až do roku 2011 nikto veľmi neveril vo výraznejšie používanie veľkoobchodného e-shopu v potravinárstve. Napriek tomu sa začalo na e-shope s vlastnosťami, ktoré sa stali samozrejmosťou oveľa neskôr: vyhľadávanie, podrobné informácie o tovare alebo šablóny objednávok – vo svete e-shopov sa neskôr ujalo označenie „obľúbené“. Na jeseň 2011 bol e-shop spustený a začal sa rozvíjať.
Počas rokov sa rozšíril o receptové kalkulačné listy alebo import objednávok a export dokladov. Väčšinou svojou funkcionalitou predbehol dobu a stal sa unikátnym v odbore. V októbri 2014 vznikla samostatná aplikácia pre Android a v máji 2016 pre iOS.